20.3 C
Cumartesi, Eylül 25, 2021

English EN German DE Russian RU Turkish TR

Akay Novatours’la Baltık pazarında büyümeye devam

Akay Turizm 2022 sezonu öncesi Novatours üst yönetimini, Novatours’ un kıdemli acentalarını Antalya’da NG Hotel ve Nirvana Hotels’ in ev sahiplikleri ile ağırladı. 9 Eylül akşamı Nirvana Cosmopolitan Hotel’ de sektör temsilcileri ile gala gecesinde bir araya geldiler. Kokteyl ile başlanan gecede önemli isimler konuşmalarını gerçekleştirdiler.

İlk olarak Novatours’un CEO’su  Audrone Keinyte kürsüye çıkıp Novatours’ un neler yaptığını, pandemi krizini nasıl yönettiğini ve gelecekteki planları ile ilgili sunumunu gerçekleştirdi ve şunları kaydetti: ”2020 senesinin tüm dünyada turizm sektörünü çok zorladığını söylememe bile gerek yok ve Baltık pazarı da bir istisna değildi.

Bu kadar zamandan sonra çok uzun sürelerdir çalıştığımız partnerlerimizle bir araya gelmekten kıvanç duyuyoruz. Hep birlikte çok zor zamanlardan geçtik ve şüphesiz bu yaşadıklarımız sadece bizim iş ortaklığımızı güçlendirdi.

Pandemi kısıtlamaları yüzünden güzel Türkiye’ye Baltıklardan 1 sene boyunca kimse seyahat edemedi ancak 2021 de Türkiye çok başarılı bir geri dönüş gerçekleştirdi.

Türkiye’yi satışa açtığımız andan itibaren çok hızlı bir şekilde artan taleplere tanık olmak bizi çok mutlu etti ve satışlarda anında tüm Baltıklarda her zamanki gibi 1 numaralı (Toplam kapasitenin %40ı) yaz destinasyonu oldu. Ve bu bizimde işlerin normale döndüğünü görmemizi sağladı. Bu sonuç birkaç faktörün kombinasyonu ile belirlendi” dedi.

Sözlerini bitirirken bu organizasyonun gerçekleşmesinde ev sahipliği yapan NG Hotels’ e, Nirvana Hotels’ e ve Akay Turizm e çok teşekkür ederek Akay Turizm Şirketler Grubu patronu Ethem Okudur’ u sahneye davet etti.

Ethem Okudur konuşmasında “Dünyanın karşılaştığı bu felakette turizm sektörünün en çok etkilenmesi kaçınılmazdı. Ancak şu an geleceğe umutla bakıyoruz ve bu kötü rüzgarların geride kaldığına inanıyoruz.

Akay Turizm, seneye 50 yaşında olacak ve bunun arkasındaki başarının değişen Pazar gerçekliklerine çabucak adapte olmak hatta bunların 2 adım ötesinde hareket etmek olduğuna inanıyoruz. Bu sebep ile özellikle şu anki aşırı rekabetçi ve sürekli değişen dünyada biz hiçbir zaman mevcut durum ile yetinmiyoruz. Biz her zaman en ön cephedeyiz. Odak noktamız gelecek ve buna göre evriliyoruz, gelişiyoruz ve aralıksız ilerliyoruz. Bu özelliklerimiz bizi misafirlerimizin gözünde yenilikçi bir incoming profesyoneli ve sektör gözünde de trend belirleyen öncü bir firma yapıyor. Biz çok sıkı çalışıyoruz ve başarımız kendi adına konuşuyor. Daha büyük, daha başarılı.

Novatours ve kıdemli acentaları ile gerçekleştirdiğimiz bu gecede sizleri ağırlamaktan büyük bir memnuniyet duyuyoruz. Baltıkların milli operatörünün satışlarına maximum desteği vereceğinize inanıyorum. Gerek bu organizasyona ev sahipliği yapan NG Phaselis Otel gerekse bu gala gecesinde bizi bir araya getiren Nirvana-Cosmopolitan Otel gruplarina ayrı ayrı teşekkür ederim.”

Ethem Bey’ in ardından sahneye davet edilen Limak Holding Turizm Grubu Başkanı ve AKTOB Başkan Yardımcısı Kaan Kavaloğlu,  ”22 yıl  önce Baltık pazarına Novatours ile başladık. Novatours her zaman ve her dönemde bizim yanımızda oldu. Pandemi döneminde hayatlarımız üçe ayrıldı; pandemi öncesi, pandemi dönemi ve sonrası. Hepimiz hayatlarımızı buna göre organize ettik. Kötü günleri geride bıraktık. 2022 yılından çok ümitliyiz. Baltık Pazarı sayılarımızın pandemi öncesi yıllardaki sayıları yakalayacağını ve daha üzerine çıkacağını ön görüyoruz” ifadelerini kullandı.

Geceye katılanlar arasında Kemer Yöresi Tanıtım Vakfı (KETAV) Başkanı Volkan Yorulmaz’ da konuşmasını ”Baltık pazarının lideri olan operatörlerden Novatours üst yönetimi ile birlikte Litvanya, Letonya ve Estonya ülkelerinde en iyi satış yapan acentelerin sahipleri ve genel müdürlerinin yer aldığı ve Akay Tur’un düzenlediği bu anlamlı gecede bulunmaktan onur duyduğumu öncelikli olarak belirtmek ister ve Sayın Ethem Okudur’a davetleri için teşekkür ederim. KETAV Kemer Tanıtım Vakfı Üyeleri ve Kemer Bölgesi Otelcileri adına Baltık Pazarının gelişmesi yönünde Antalya özelinde sağladıkları çaba için Novatours yönetimine teşekkürlerimizi bölgem adına sunmaktan mutluluk duyarım. Dünya olarak zor bir dönemden geçitlimiz bu günlerde Baltık pazarı operasyonunda Dünya genelindeki hedef pazarlarınız içerisinde Operasyonunuzun %40’nı oluşturan Türkiye destinasyonu ve özelinde Antalya’ya gösterdiğiniz önem biziler için çok kıymetli… Bu bilgi Novatours ’un gelecekte yükselen bir başarıya ulaşacağının habercisi olduğu düşüncesindeyim. 2022 yılının Pandemi etkilerinden uzak sağlık ve barış içerisinde bizleri daha ileri hedeflere ulaştırması dileğiyle” şeklinde gerçekleştirdi.

Kilit Grup Yönetim Kurulu üyesi Tolga Kilit tüm teşekkürlerin ardından sahneye davet edildi ve Kilit Grup Antalya’nın gözde bölgelerinden biri olan Lara kıyı bandında, hem yeni nesil bir şehir oteli, hem de lüks bir resort otel kimliği ile öne çıkan yeni tesisi Nirvana Cosmopolitan’ da, Baltık Pazarının lider ve önde gelen temsilcilerinden Akay Turizm ve iş ortağı Novatours’ un Litvanya, Letonya, Estonya ülke üst yönetim kadrosunu ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirtip teşekkürlerini iletti. Baltık Pazarındaki payını her yıl artıran ve 2021 yaz sezonunda toplam kapasitesinin %40’ını Türkiye’ye yönlendiren Novatours’ a ve Antalya’da işbirliği yaptığı Akay Turizm’e Nirvana Hotels ve Crystal Hotels markası altındaki tesislere verdiği destekleri için teşekkür ederek, “Bu süreçte Baltık pazarının alternatif pazar olmaktan çıktığını, Kilit Grup’un ve bölgedeki diğer tesislerin Novatours’ un çabasını takdir ve saygı ile karşılaması gerektiğini, karşılıklı destekler ile güçlü işbirliğinin daha üst seviyeye taşınacağını inanıyoruz” diye konuştu.

Konuşmaların ardından tüm katılımcılar canlı müzik ve orkestra eşliğinde yemeğe geçtiler.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

GM TURİZM VE YÖNETİM DERGİSİ
17 yıldır basılı olarak yayın hayatına başarı ile devam eden ve GM Turizm & Yönetim Dergisi’nin online haber portalına hoş geldiniz! www.gmdergi.com’da turizmin en önemli ve güncel haberlerini günlük olarak sizlerle paylaşmaktayız. Türkiye’nin ilk ve tek Turizm ve Yönetim Dergisi GM GM (General Management)’ın geçmişi, online portalımız öncesinde 17 yılla dayanmaktadır. Yayın hayatına 2004 yılında başlayan GM, günümüze kadar varlığını sürdürmektedir. GM Turizm ve Yönetim Dergisi, tümüyle turizm endüstrisi ve turizm profesyonellerinin ilgi alanındaki konular ile sektöre ilişkin araştırma ve incelemelerden oluşmakta, sektörel trendlerle ilgili analizlere yer vermektedir. Gm Turizm & Yönetim Dergimizin Hard Copy Trajı 4000 adet, Web sitesi aylık ziyaretçi sayısı 200.000 üzerinde, sosyal medya hesaplarının reel-aktif takipçileri 35.000 olup aylık yayınlanmaktadır. GM Dergi’yi Okuyabilir, Dinleyebilir ve İzleyebilirsiniz! Online portalımız üzerinde bulunan e- dergi okuma linki ile basılı dergimize ulaşabilir, dilerseniz akıllı telefonlarınıza app uygulaması olarak gmdergi yazarak indirip dergimizi okuyabilirsiniz. Teknolojiye yatırım yapmayı da ihmal etmeyen Gm Dergi, 2021 Mart ayı frekansıyla “Canlı Dergi” yayını ile aynı zamanda izlenen ve seyredilebilme dergi olma özelliğine kavuşmuştur. İçeriği ve yayını tur operatörü, yatırımcı, işletmeci, yönetici, danışman, lojistik hizmet verenlere yönelik olarak hazırlanmaktadır. GM, yayın içeriği itibariyle, turizm sektörü ile sektörle ilişkili endüstri ve diğer kesimleri buluşturan bir BİLGİ platformu niteliğindedir. Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD)’nin resmi yayınıdır. Keyifli okumalar…

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here