We-Flytour-GM-Banner-Animation
atf_banner-02
Anasayfa Güncel METE VARDAR:”KONSEPT OTELLER SEKTÖRÜ İLERİ TAŞIYACAK”

METE VARDAR:”KONSEPT OTELLER SEKTÖRÜ İLERİ TAŞIYACAK”

Türkiye’nin 2014 yılında 37 milyon turist ağırladığını belirten Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, “Turist sayısı 8-10 yılda 60 milyona ulaşacak” dedi.

mete vardar
Turist sayısı Türkiye’nin bir turizm cenneti olmak için herşeye sahip olduğunu ancak bunun yeterince pazarlanamadığını belirten Jolly Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mete Vardar, “8 – 10 yıl içinde turist sayısının 60 milyon ve üzerine çıkmaması için hiçbir neden yok” dedi. Son 15 – 20 senede turizm sektöründe büyük yol katedildiğini belirten Vardar, şunları söyledi: “Yeni bulunan tarihi kentler, şehir otelciliğine yapılan yatırımlar, Ege ve Akdeniz’de açılan birbirinden lüks ve yeni otel konseptleri sektörü daha da ileriye taşıyacak. Urfa’daki Göbeklitepe gibi tarihi kalıntılar ilerleyen yıllarda dünya turizmine damga vuracak.”Milliyet’in haberine göre Vardar, Akdeniz ve Ege otellerinde Rus pazarından kaynaklı bir düşüş olduğunu belirterek, “Fakat genel tabloya baktığımızda, diğer pazarlardaki artışlar bu kaybı kısmi olarak kapatacak. Türkiye turizmi adına geçen yıl Jolly Tur olarak 2015’te yüzde 25 büyüme hedeflediklerini belirten Vardar, şunları söyledi:”Yıla iyi başladık. Pazarı ve müşteri yönelimlerini çok yakından takip ediyoruz. Hızlı aksiyon alarak ihtiyaca göre program ve ürün oluşturuyoruz. Sürekli kampanya ve fırsatlar yaratıyoruz, bu da tüketicinin ile aynı veya biraz üzerinde bir yıl olacağını söyleyebiliriz. Jolly Tur olarak satışlarımızda departmanlara göre yüzde 35 ile yüzde 70 arasında artış yakaladık” dedi.

‘İç turizm canlanacak’

Yurtdışı oteller üzerinde çalıştıklarını kaydeden Vardar, şu bilgileri verdi: “Tatile veya iş seyahatine gidecek herkesin en uygun fiyata en fazla alternatifi bulacağı bir şekle döndük ve bu konudaki çalışmalarımızı daha da geliştiriyoruz. Tüketicinin kararını kolaylaştırıyor. Yılın ikinci yarısının da dengede gitmesi halinde hedeflerimizin çok üzerine çıkacağımızı ve yılı yüzde 35 artışla kapatacağımızı düşünüyoruz.

Son 3 yıldır yurtiçinde şehir otelleri ve butik otel konseptlerine ağırlık veriyoruz. Gelecekte bireysel tatillerin ve tercihlerin daha fazla ön plana çıkacağını öngörüyoruz.” çilerin ürüne erişimi için özellikle internet ortamı ve mobil alanda ciddi çalışmalar yapıyoruz. Seyahate gidecek kişi otel ve uçak biletini en uygun fiyata en hızlı şekilde internet ve mobil uygulamalarımızda bulabilecek. Ayrıca 600’ü aşkın satış noktasında misafire daha kolay seyahatin kapılarını açıyoruz. İç pazarda seyahat edenler nüfusun yüzde 15’ini bulmuyor. 810 sene içerisinde bu pay yüzde 25 – 30’lara çıkacak. İster iş seyahati, ister tatil, ister yeni yerlerin keşfedileceği turlar olsun, herkese uygun bir seyahat seçeneği sunuyoruz.” ‘