We-Flytour-GM-Banner-Animation
atf_banner-02
Anasayfa Aktüel Tüm Dünyaya WE Flytour’u Tanıtıyoruz

Tüm Dünyaya WE Flytour’u Tanıtıyoruz

WE Flytour Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Ata, Antalya Turizm Fuarı’nda basın mensuplarını WE Flytour standında ağırlayarak sorularını yanıtladı.

Aydın Ata WE Flytour’ın kuruluş hikayesinin pandemi sürecinde başladığını belirtti. Bugüne kadar şirkete 1 Milyon Euro’nun üzerinde yatırım yaptığını belirten Aydın Ata, “Hedefim tüm dünyaya markamızı tanıtmak” dedi. Başta Türkiye olmak üzere şu an tüm dünyada tanıtım faaliyetleri yürüttüklerini belirten Ata, ATF23 vesilesiyle de bu tanıtıma büyük katkı sağladıklarını dile getirdi.

Henüz 2 yıldır tanıtım faaliyetleri yürüten WE Flytour’un Yönetim Kurulu Başkanı Aydın Ata’yı tanımak isteyen gazeteci ekibi, hem WE Flytour’u hem de ATF’yi sordu.

Türkiye doğumlu olduğunu ve 11 yaşından beri Almanya’da yaşadığını söyleyen Ata, “Almanya’nın Stuttgart – Heilbronn bölgesinde ikamet ediyorum. WE Flytour, Almanya – Heilbronn merkezli kurulan bir şirket ve 2022 yılının birinci ayında ismine kavuştu. O gün bugündür WE Flytour üzerinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2022’de yine markamızı tanıtma amacıyla Antalya Turizm Fuarı’na katıldık. Türkiye başta olmak üzere tüm dünyada kendimizi tanıtma sürecindeyiz. Çalıştığımız bütün oteller bu yeni yapılanmayı ve şirketi merak ediyor. Dolayısıyla ATF aracılığıyla birebir görüşmeler yapma fırsatı bulduk, onları ağırladık ve iş birliğimizi pekiştirdik” dedi.

“İYİ Kİ BİZ DE ATF’DEYİZ”

Birebir sıcak görüşmeler neticesinde gelecekteki planları güçlendirdiklerini dile getiren Ata, “Bu görüşmeler sayesinde bakışımız daha da derinleşti. ATF bu konuda bizim adımıza büyük bir katkı sağladı. ATF24’ü heyecanla bekliyoruz. Seneye yapılacak olan fuarda, etkinlikler ve gösterilerle daha canlı bir stantta ziyaretlerimizi ağırlayacağız. Şimdiden bunun planını yapıyoruz. Buraya belki 100 milletten insan geliyor, hepimiz adına yıldan yıla daha geniş ve daha canlı bir fuar alanı oluşturmak istiyoruz. Türk turizminde kesinlikle olması gereken bir fuar, iyi ki biz de buradayız, inşallah daha da güzel işler yaparız.

WE Flytour bu sene Ağustos ayı itibaren Almanya ve Avusturya ayağında bütün satış kanallarını açtı. 2023 için şu kadar pax şu kadar satış yapacağız diye bir beklentim yoktu. Ben 2024’ü hedefledim. 2024 için WE Flytour yetmedi, Wefly24 diye bir şirket daha kurduk, o yetmedi ‘TURQU.com.tr açtık. İç pazar, Balkanlar, BAE, karşılıklı konaklama, bilet için yeni bir yapılanma oluşturduk. TURQU’da benim tek amacım burada hizmet vermek ve istihdam sağlamak, ic pazara da fayda sağlayacak faaliyetler yürütmek amacıyla bu yola çıktım.

Wefly24 bünyesinde de, Avrupa Birliği’ndeki tatil destinasyonlarına giden bütün destinasyonların koltuklarını WE Flytour için satın alacağız.

Bizim yolcumuz dışarı bağlı bir uçak şirketine değil de bizim sorumluluğumuzda bir uçak şirketiyle gelmeli, en ufak bir değişiklik olduğunda 50-100 Euro ödemektense bizde daha uygun bir bütçeyle yapabilmeli ve isteklerini daha kolay dile getirebilmeli. Tatile gelen kişi uçak saatlerine çok dikkat ediyor, mümkünse sabah erken uçup o günü havuzda ve denizde değerlendirmek istiyor. Bizim kontrolümüzde olmayan uçaklar, akşam ya da gece uçuyor. Çıkış yaparken de aynı şey geçerli oluyor. Bunların yaşanmaması için kendi kontrolümüzü sağlamak istiyoruz ve tüm imkanlarımızı seferber ediyoruz. Biz başka firmaların charter uçuşlarını değil kendi bünyemizdeki charter uçuşlarını kullanacağız ve bu şekilde dikkatli ve özenli hazırlanmış uçuş saatleriyle müşterinin bizi tercih etmesi avantaj sağlayacak” diye bilgi verdi.

“ÇOK FAZLA ÇALIŞANA İHTİYACIMIZ VAR”

Her iki ülkede de istihdam konusunda zorlandıklarını dile getiren Ata, “Türkiye başta olmak üzere; 2024 yılından itibaren, 50 ülkenin üzerinde 100 destinasyona insanları taşıyacağız. Bunun için de Almanca, İngilizce ya da İspanyolca bilen ve turizmde deneyimi olan çok fazla çalışana ihtiyacımız var. Türkiye ofisi için de Almanya ofisi için de iş gücüne ihtiyacımız olacak. Almanya’da hiç bulamıyoruz, Türkiye’de de biraz zorlanıyoruz. Almanya’da diğer şirketimizin eğitim faaliyetlerini Antalya’da da yapılanmasını planlıyoruz. Personel konusunda da ilerki zamanda WE Fly Akademi adı altında eğitimlere başlamayı planlıyoruz.

Kalifiye eleman konusunda sorun yaşıyoruz. Türkiye çalışan bazı arkadaşlarımız için vize alıyoruz, hem iş seyahatleri hem fuarlar için gerekiyor. Çalışanlarımıza gerçekten değer veriyoruz. Ücret olarak da piyasanın üzerinde çalışıyoruz” diyerek durumu paylaştı.

“2024 ÇOK VERİMLİ BİR YIL OLACAK HEDEF BÜYÜK”

Aydın Ata, ATF23’te WE Flytour’un 2024 hedeflerini de açıkladı. Ata, “Türkiye ve diğer ülkelerle birlikte 50 bin pax’ın üzerinde hedefliyoruz. Bunu söylerken tabii ki seneye bizi nelerin beklediğini bilmiyorum. Doğal afetler, farklı ülkelerin savaşları, krizleri durumu etkiliyor. Bunlar gibi olağanüstü şeyler yaşanmazsa, hedefimizin üzerine ulaşacağız.

Turizmin 12 aya yayılması artık kaçınılmaz. İnsanlar artık ‘Ben çalışıyorsam tatil hakkım’ diyor ve her ay gidebileceği sıcak bir ülke buluyor. 2024’te turizm artık tamamen 12 aya yayılacak. Bundan dolayı her şeyi kendi çatımızın altında toplama gibi bir yapı kurduk. Şu an şirket için büyük giderlerimiz var, yatırım aşamasındayız. Almanya’daki bütün satış kanallarında varız. Ağımızı geniş tuttuk” dedi.

“SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ İÇİN PLANLAR”

Eğitime büyük önem verdiğini belirten Aydın Ata, “Bir şekilde para kazanılıyor, faydalı olmayı amaçlıyorum. Sosyal sorumluluk projelerine hem kendi adıma hem de şirket adına büyük önem veriyorum. Şirketimiz büyüdüğünde çocuklarımıza burs sağlamak istiyorum. Eğitim, benim en büyük önceliğim, geleceğimiz çocuklara emanet ve bu konuda elimizi taşın altına koymaya hazırız. Biz büyüdükçe bu çalışmalarımız da büyüyecek” diyerek gelecek planlarını ve isteklerini basın mensuplarıyla paylaştı.